Blog

Curi-Curi Beli Nombor Ekor 4D Memang Meletihkan

Curi-Curi Beli Nombor Ekor 4D Memang Meletihkan. Adakah anda seorang kaki nombor ekor yang suka beli curi-curi di kedai 4D? Kata nak pergi beli beras, tetapi sebenarnya singgah Magnum beli nombor 4D..haha ! memang meletihkan !

Dari kecil lagi , bila kita lalu di depan kedai Sports Toto, Magnum atau Da Ma Cai, kita mesti nampak ramai orang beratur panjang membeli nombor. Setiap hari Rabu, Sabtu dan Ahad, semua orang mesti beratur panjang terutama pada pukul 6pm-7pm. Ada pula yang berebut-rebut dan bertolak-tolak pada saat terakhir, takut tak sempat beli nombor bertuahnya.

Kurangkan Keluar Rumah, Risiko Pandemik COVID-19

Seperti saranan KKM, MKN dan Kerajaan Negeri bekerjasama membendung penularan virus Covid-19 di seluruh negara. Banyak loksi telah dikategorikan sebagai RED ZONE dan negeri yang paling terjejas ketika ini adalah negeri Sabah.

Kaunter jualan 4D semuanya ditutup di Sabah. Hanya di Sarawak & Semenanjung saja pada masa ini boleh membeli di kaunter. Nak beli kaunter pun perlu ikut SOP yang ditetapkan. Bukan macam dulu lagi !

Admin memang dah lama tak beli kaunter. Nak tahu sebabnya? Sebab kebanyakan Kedai Nombor Ekor dalam keadaan yang buruk dan busuk. Kertas-kertas tulis nombor berselerak dan sampah-sampah di merata-rata tempat. Semua orang dalam ruang terbuka , tak ada privacy dan tak ada pasang air cond. Dalam cuaca yang panas, kita mesti berpeluh-peluh. Berpeluh sebab beratur panjang !

Yang paling penting, kedai nombor adalah HARAM bagi “agama lain” untuk beli nombor, bangsa Cina dan India saja yang beli dan menang wang yang lumayan.

Disebabkan benda buruk di atas, muncul satu konsep yang baru dan terkini CM4D. Website dan aplikasi yang boleh bagi anda membeli nombor ekor 4d secara online sahaja.

Tak Perlu Curi-Curi Beli Nombor Di Kaunter, CM4D Kan Ada !

Hanya dengan mendaftar PERCUMA di , anda boleh beli nombor ekor 4D pelbagai “rumah”, di mana-mana jua, bila-bila saja. Anda tidak perlu berebut-rebut dengan orang lain lagi, beratur panjang, berpeluh-peluh menanti giliran anda untuk beli nombor ekor.

Dengan aplikasi CM, anda boleh membeli kaunter berikut secara online:

  1. Magnum 4D
  2. Damacai 4D
  3. Sports Toto 4D, 5D & 6D
  4. Sweep Cash 4D
  5. Sabah 88 (Diriwan) 4D
  6. Sandakan Turf Club (STC) 4D
  7. Singapore 4D
  8. Grand Dragon Lotto 4D & 6D <<–DRAW SETIAP HARI

Walaupun pada saat terakhir 6:57 pm sebelum tutup, anda masih berpeluang guna Handphone membeli nombor bertuah anda. Mana tahu anda ialah pemenang hadiah pertama?

Zaman sudah berubah, semua benda sekarang online. Anda tak perlu lagi rasa segan dan curi-curi untuk beli nombor ekor 4D lagi, paling penting dapat menang wang yang lumayan, kan kita semua mahu bagi ahli keluarga kita hidup senang lenang, kan?

Peluang di tangan anda, jangan lepaskan peluang keemasan seperti ini, jom layari dan daftar sebagai ahli!

Baca panduan dan step-by-step cara daftar ahli dalam artikel ini >> Cara Daftar Ahli Percuma CM4D Online

Bukan setakat boleh beli 4D, malahan anda juga boleh membeli 2D, 3D, 4D, 5D dan 6D melalui CM4D ini. Curi-Curi Beli Nombor Ekor 4D Memang Meletihkan ! tak perlu curi-curi beli lagi, sekarang “diam-diam beli, diam-diam menang” !

Semoga bertuah setiap hari yaaa!

beli4donline

Recent Posts

Where to buy 4D in Malaysia?

Where to buy 4D in Malaysia? Anyone can buy 4D in Malaysia. Simple and fast…

3 months ago

Jadual Special Draw Tahun 2024

Jadual Special Draw Tahun 2024. Adakah anda sedang mencari info bila tarikh cabutan istimewa atau…

3 months ago

Bayaran 4D RM3600 RM5100 RM8500

Bayaran 4D RM3600 RM5100 RM8500. Masih mencari company yang bayar hadiah kemenangan tertinggi dalam pasaran?…

9 months ago

Cara Beli Nombor 4D App CM Android dan ios

Cara Beli Nombor 4D App CM Android dan ios. Korang dah daftar apps cm4d ke?…

1 year ago

CM99 Register: Beli Nombor 4D Secara Online

CM99 Register: Beli Nombor 4D Secara Online. Zaman dah berubah bosskur, sekarang semua dah online.…

1 year ago

GD 4D / 6D (Grand Dragon Lotto) – Live 4D Results

GD 4D / 6D (Grand Dragon Lotto) - Live 4D Results. Haloo peminat tegar Grand…

1 year ago